Ungdommer på lederkonferanse

Ungdomspastor Martin Morfjord tar fredag med seg fire ungdommer til Oslo på årets lederkonferanse i Misjonsforbundet.
Martinius Havaas, Erlend Drønen, Timo Aschendorf og Maria Klokkhammer er alle med sammen med vår kjære ungdomspastor på den to dager lange konferansen. Reisefølget slår seg sammen med gjengen som reiser i buss fra Misjonskirken i Lyngdal.

Tema for konferansen er "Lede i nytt landskap". Konferansen er for frivillige og ansatte ledere i UNG-grupper og menigheter.

– Vi tror årets lederkonferanse har potensiale i seg til å hjelpe ledere på alle nivå i Misjonsforbundet til å bli ledere som er trygge, bevisste og har frimodighet og kunnskap til å lede andre mennesker frem mot et klart mål. Dette skriver leder av Misjonsforbundets hovedstyre, Ove Gundersen, og styreleder i Misjonsforbundet UNG, Elisabeth Kolbjørnsrud, i sin invitasjon til konferansen.

Medvirkende på konferansen er Torben Joswig, Anne Margrethe Mandt-Anfindsen, Jan Olav Andreassen, Roy Elling Foss, Jens Petter Jørgensen, Grete Jarlesdatter Vangstad, Tor Erling Fagermoen, Erik Andreassen og Øyvind Haraldseid.

Lederkonferansen i Oslo misjonskirke Betlehem starter fredag 8. februar klokka 16, og siste post på programmet er avslutning lørdag klokka 17.

Brosjyre/plakat med mer informasjon om Lederkonferansen 2013 kan du laste ned her

Vær med og be for denne viktige konferansen – og ikke minst ungdommene våre som reiser inn.

Dugnad.

Bli med på vårdugnad!

Lørdag 4. mai kl. 10.00-15.00 inviterer vi til vårdugnad i Misjonskirken.

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».