Gi en gave

Hvordan støtte menigheten?

Dersom du ønsker å gi en gave til menigheten er vårt kontonummer og vippsnummer for drift som følger:

Bankoverføring:

2801.47.53070 (driftskonto)

2801.47.72474 (prosjektskonto / oppussingskonto)

Vippsnr: 86268 (driftskonto)

Skattefrie gaver

Når det gjelder skattefrie gaver så kan hver enkelt (privatpersoner og næringsdrivende) gi inntil kr 25.000,- (ny grense i 2022, jfr. Skatteetaten.no). For at du skal få fratrekk på skattepliktig inntekt for gaven, må vi melde inn gaven til skattemyndighetene. Det gjøres ved at du fyller ut skjema for skattefrie gaver og sender det til:

Farsund Misjonskirke
Fossjordet 1
4550 FARSUND

eller elektronisk til: regnskap@misjonskirke.com

Alle menighetens medlemmer – og de som kjenner tilhørighet til kirken og arbeidet vårt – oppfordres til å støtte det økonomisk på månedlig basis, slik at det som nå skjer får vokse videre.

Hjertelig takk for din støtte til menigheten!

“Når det gjelder innsamlingen til de hellige, skal også dere gjøre slik jeg har pålagt menighetene i Galatia. Første dag i uken (søndag) skal hver enkelt av dere hjemme hos seg selv legge til side så mye som dere er i stand til, for at innsamlingen ikke først skal begynne når jeg kommer”

- 1 Korinterbrev 15:1-2