Spennende åstedsgranskning

Et åsted – tilsynelatende for et mord – møtte de fremmøtte på søndagens gudstjeneste. Alle ble vitne til hva slags spennende greier Betweenerne skal holde på med denne høsten.

Betweenere er aldersgruppen mellom barn og ungdom – 5. til 7. klasse, fra 10 til 13 år. Nytt av året er at denne aldersgruppen nå får sine storsamlinger – eller Extentions – annenhver søndag i Misjonskirken. Parallelt med voksenmøtet og søndagsskolen for de minste, skal denne gruppen ha sitt eget opplegg sammen med ungdomspastor Martin Morfjord og andre ledere. Fremover blir det annenhver søndag – i oddetallsuker – med oppmøte til vanlig gudstjenestetid kl. 11.00.

Between har for øvrig fast opplegg med grupper i hjemmene annenhver tirsdag. Og motsatt tirsdag deltar de på et opplegg som er regissert av Farsund menighet med utspring fra Frelserens kirke.

Hva dette åstedet betød? Spør en Betweener, så får du sikkert svar på det 🙂