Møtene på weekenden er åpne

I overkant av 90 stykker – med smått og stort – er påmeldt på menighetsweekenden til helgen. Er du ikke blant dem, kan du likevel delta på alle møtene. De er selvsagt åpne for alle!

Det blir møter både fredag, lørdag og søndag.

Det hele starter med kveldsmøte fredag kveld kl. 19.30. Da er det Roy Elling Foss som taler. Vi kjenner ham godt fra tiden som menighetsrådgiver i Misjonsforbundet, der han blant annet hadde ansvar for å følge opp vår menighet. Roy Elling må kunne karakteriseres som en skikkelig friskus – også på talerstolen. Han er nå nytilsatt medpastor i Randesund misjonskirke i Kristiansand. Gled deg til å høre ham!

Johnny Omdal.

Lørdag blir det ulike seminarer på formiddagen. Om kvelden kl. 21.30 blir det skikkelig trøkk i frasparken når det inviteres til Åpent Hus Kick Off. Det er ungdommen som har regien, men møtet er beregnet for alle! Kveldens taler er Johnny Omdal fra Sokndal, som for tiden er studentpastor i Salem misjonsmenighet i Kristiansand. Mange har hørt ham i Nissedal og vil huske ham som et fyrverkeri på talerstolen – en mann som sier ting rett fra levra og som lever et radikalt kristenliv. Det blir ekstra spennende å høre ham tale om å høre Guds stemme. Møtet anbefales varmt – også for de som ikke deltar på weekenden!

Ungdomspastor Martin Morfjord taler på Misjonshuset, Langåker søndag 28. februar 2016.

Ungdomspastor Martin Morfjord.

Søndag blir det Alle sammen-møte kl. 10.30. Der taler vår egen ungdomspastor Martin Morfjord. Vi vet hva han står for, så det er bare å glede seg!

I detalj ser menighetsweekendens program slik ut:

17.00: Ankomst
18.00: Kveldsmat/middag
19.30: Kveldsmøte. Taler: Roy Elling Foss
Felles grilling ved ok vær.

Lørdag
07.30: Løpetid og morgenbad
08.30 – 09.30: Frokost
10.00 Workshops – du kan velge mellom:
Byvettregler. Hvordan vil vi prege byen vår? Med Hilde & Per Erik Drønen
Lovsang. Med Erlend Drønen og Svein Morten Havaas
Hvordan gjenkjenne Guds stemme? Praktiske øvelser. Med Maria Morfjord
Mediagruppe. Med Torleiv-Emil Eng, Magrethe Nordfonn og Johan Unhammer
Egen betweensamling. Med Martin Morfjord
Barneaktiviteter. Med Randi & Guttorm Eng.
12.00 Lunsj
13.00: Uteaktiviteter for alle
15.00: Gruppearbeid til underholdning
17.00: Middag
18.30: Underholdning
19.00: Kake og dessert
21.30: Åpent Hus Kick Off. Taler: Johnny Omdal
Kiosk etterpå

Søndag
07.30: Løpetid og morgenbad
08.30 – 09.30: Frokost
10.30: Alle Sammen Møte. Taler: Martin Morfjord
12.00: Lunsj
13.00: Utvask og farvel

17. mai-fest. Per-Erik Drønen og Henning Turøy ledet.

Se bildene fra 17. mai-festen

17. mai kl. 18.14 ble det - tradisjonen tro - holdt nasjonalfest i Misjonskirken. Og FOR en fest det ble. Se bildene her.