Menighetsweekenden: En ny start

Nå er tiden for å melde seg på Menighetsweekenden med temaet «En ny start» helgen 10. til 12. september.

På grunn av liten påmelding til den opprinnelige weekenden i Sarons Dal, er weekenden flyttet en helg og flyttet «hjem» til Farsund og Lista. Det er lagt opp til variert program med aktiviteter i Adrenalinparken på Lista, frisbeegolf-banen i Alcoaparken og tur på Einarsnes. I tillegg blir det ungdomsmøte på fredagen, møter på lørdagen og søndagen, samt suppemiddag og fellesskap på lørdagskvelden. For de som ikke ønsker å være i aktivitet på lørdag formiddag er det lagt opp til formiddagsmøte i Misjonskirka lørdag formiddag.

Påmelding på ark som henger i Misjonskirken eller til Elisabeth på sms (tlf 47 02 52 15). Husk å skrive hva du / dere melder dere på.

Påmeldingsfristen er satt til 1. september.

Programmet er som følger: (egen folder kan også lastes ned HER).

Fredag 10. september

Fra 8. klasse og oppover.

Kl. 18.00 – oppmøte i Misjonskirken

Adrenalinparken på Lista. Go-kart og Paintball (pizza og brus) Pris: Kr 400 kr

Tale av Markus Kvavik i Misjonskirka.

Lørdag 11. september

Kl 11.00 ulike aktiviteter i Adrenalinparken på Lista. Ulike priser på det du melder deg på. Mulighet for å kjøpe mat der ute.

Paintball – 200 kr

Go-kart – 200 kr

Boblefotball – 100 kr

Hunting simulator – 100 kr

Trampolineparken;

0-2 år – gratis

2 – 15 år – 170 kr

voksne – gratis

Escaperoom; pris avhengig av hvor mange som melder seg på (max 300 kr eller mindre).

Kl 11.00 – 12.15 – formiddagsmøte i Misjonskirka for de som ikke blir med til Adrenalinparken. Sang og tale.

Kl 12.30 – Frisbee-golf i Alcoaparken (oppmøte på parkeringsplassen)

kl 12.30 – Tur rundt Einarsneset (ta med litt niste hvis du vil). Oppmøte på midterste parkeringsplass (nedenfor Alcoa)

Slapp av og ta en dusj til aftenen

Kl 17.30 Suppe-middag – møte på Misjonskirka Her får du overraskelsen over hvor du skal møte til suppefest.

kl 19.30 – kveldsmøte. Tale av Markus Kvavik. Lovsang. Dessert og kaffe på kirka.

Søndag 12. september

Kl 12.00 – Formiddagsmøte. Tale av Markus

Kl 12.00 – barnemøte med Marita og Christine

Pølse etter møte

Dugnad.

Bli med på vårdugnad!

Lørdag 4. mai kl. 10.00-15.00 inviterer vi til vårdugnad i Misjonskirken.