Gikk inn 4.398 kroner til Barnekirka

De som gikk Sørmarsjen i Vanse og la sin lapp i boksen til Barnekirka var, sørget for at de fikk 4.398 kroner mer i kassa.

Det var fasiten etter at arrangør Sparebanken Sør hadde telt opp og gjort opp status etter et flott arrangement i og fra Selvaagparken i Vanse. Flere fra vår menighet og andre støttespillere av Barnekirka tok turen og gikk runden fra parken via Vanse stadion og tilbake. En flott tur i fint sommervær.

Og belønningen: Altså en flott sjekk til Barnekirka.

Ifølge Lister24 gikk hele 955 personer denne marsjen, som ble arrangert med en fin ramme rundt.

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».