Ungdommen har regien igjen

Ungdommene i menigheten setter sitt klare preg på søndagens kveldsmøte. Det blir veldig bra!

Ungdomstreff med besøk fra Søgne misjonsmenighet. Bente Smit taler.

Bente Smit taler på søndagens kveldsmøte.

Bente Smit har imponert veldig som frimodig og ung forkynner for sine jevngamle på SWICTH-møtene på tirsdagskveldene. Søndag kveld får alle anledning til å høre henne tale på kveldsmøtet.

Møtet ledes for øvrig av to andre ungdommer; Christer Høiland og Bernhardus Havaas. Og som om ikke det var nok; Lovsangsbandet SWITCH Lovsang skal spille for og med forsamlingen. Bli med i lovsangen understøttet av ungdommelig trøkk!

Det blir også intervju med noen andre ungdommer om menneskehandel – med utgangspunkt i EN DAG-arrangementet som ungdommene deltok på tidligere i år.

Kom – og ta gjerne med deg en venn eller fire! 🙂 For ten-tro-ungdommene er møtet blant de obligatoriske på deres møteliste.

Neteland fremfører «Kong Jesus».

Alle sammen-gudstjeneste 4. februar 2024. Barnekoret Voice of Joy deltok med sang.

Alle sammen med Voice of joy

Søndag 28. april kl. 11.00 er du hjertelig velkommen til Alle sammen-gudstjeneste kl. 11.00 i Misjonskirken.

Meksikansk aften om tro og tvil

Lørdag 27. april kl. 19.00 inviteres det til meksikansk aften i Lista misjonskirke, der temaet er tro og tvil.

Frank Ådahl synger «Att lämna allt» under Allsång på Rörstrand.