Rekordresultat på misjonsbasaren!

Fredagens misjonsbasar ga det beste resultatet noensinne.

– Resultatet fra basaren i år ligger på i overkant av 40.000 kroner – rundt 41.000 kroner, opplyser en av «basargeneralene», Ellen Hildreth etter at pengene ble talt opp fredag kveld.

Et fantastisk resultat takket være alle som har bidratt med gaver, som har solgt lodd og selvsagt de som har kjøpt lodd. Og ikke minst komiteen som står i bresjen for arrangementet. Pengene går uavkortet til å støtte skolene i Barranquilla, Colombia som Kirsten og Svein Watne har grunnlagt.

Kirsten Watne var for øvrig til stede på fredagens basar. Hun er nettopp hjemkommet fra ny tur til Colombia – med gode nyheter om at det stadig er nye prosjekter som gir fattige barn og voksne mat, klær og håp i hverdagen – og ikke minst budskapet om Jesus. Kirsten både fortalte og viste bilder fra sin siste tur. Inspirerende!

Etter Kirstens inspirasjonsforedrag, dans av flinke dansere og en fellessang, var det loddsalg, åresalg og boktrekning. Mange ble fornøyd med å vinne små og store gevinster i ulike kategorier. Basar er gøy. Og samtidig støtter vi en god sak. Gud velsigne alle som bidro til tidenes beste misjonsbasar!

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».

Huskefinger. Husk!

Husk årsmøtet søndag kl. 18.00!

Søndag 13. april klokken 18.00 er det menighetens årsmøte. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Martin Kolsrud.

Han taler på søndagens gudstjeneste

På gudstjenesten søndag 14. april kl. 11.00 er det Martin Kolsrud som taler Guds ord.