Misjonskomiteen med viktig melding

Den siste uken har situasjonen i både Farsund og omegn endret seg kraftig, og det er lett å havne i sin egen lille boble. På tross av dette oppfordrer vi alle til å være med å huske på Misjonsprosjektet vårt i Barranquilla, og alle de som har så uendelig mye mindre enn oss til å hjelpe seg med i denne situasjonen.

Selv om vi har store ønsker om et stort Misjonsmøte fredag 13. november må vi innse at dette dessverre ikke lar seg gjøre. Møtet er derfor avlyst, men det blir selvfølgelig trekning av loddbøkene «uten publikum i salen». Resultat vil komme på hjemmesiden vår i løpet av kvelden på 13. november, og alle vinnere vil bli kontaktet.

Det er fremdeles mulig å støtte skolene i Colombia ved å kjøpe lodd. I de bøkene vi har hatt med oss rundt er det fremdeles igjen 815 lodd à kr 10. Vil du hjelpe oss med å fylle disse bøkene?

I så fall kan du vippse til Ellen Hildreth (tlf 917 15 887) så skriver vi dere opp og dere blir med i trekningen. (Del gjerne med venner og kjente på face og andre sosiale medier.)

Hilsen Misjonskomiteen