Menighetsmøte 20. mars

Søndag 20. mars etter formiddagsgudstjenesten, blir det et kort menighetsmøte.

Det vedtok styret på sist styremøte. Det er palmesøndag, men lederskapet valgte likevel denne datoen – av mangel på andre alternativ før påske.

Det er to saker som skal tas opp på møtet:

For det første skal det vedtas hvem menigheten skal sende som sine delegater til generalforsamlingen i Stjørdal Kristi Himmelfarts-helga. Ulike kandidater vil bli forespurt før menighetsmøtet. I tillegg drar våre pastorer Maria og Martin Morfjord uansett. De kan representere menigheten, men kan også representere seg selv som ansatte. Derfor ønsker styret helst å sende et par delegater i tillegg.

Den andre saken er en orienteringssak om prosessen videre rundt traineesamarbeidet med Ansgarskolen og om vi eventuelt får til en slik ordning allerede fra høsten av. Onsdag 9. mars skal vår ungdomspastor Martin Morfjord og et par ungdommer i møte med Ansgarskolen. Vær gjerne med å be spesielt for dette møtet!

17. mai-fest. Per-Erik Drønen og Henning Turøy ledet.

Se bildene fra 17. mai-festen

17. mai kl. 18.14 ble det - tradisjonen tro - holdt nasjonalfest i Misjonskirken. Og FOR en fest det ble. Se bildene her.