Friluftsgudstjenester framover

Nå kan vi og vil vi endelig begynne med gudstjenester hvor vi kan samles fysisk. DET skjer naturligvis utendørs inntil vi kan samle minst 50 stk. innenfor.
Derfor legger vi opp til friluftsgudstjenester framover inntil videre.

Vi forholder oss til reglene om god avstand mellom hver husstand og registrering av deltakere. Vi vil ha en kort samling på ca 20 min som inneholder sang og andakt eller lign. Utover det vil jeg minne om at fellesskapet er en viktig del av gudstjenesten! Spesielt nå. Vi tenner bål (der det er mulig) og du tar med evt grillpinne og det du vil spise og drikke. Og du kler deg godt etter været. Dessuten: Enklere kan det vel knapt bli å invitere med seg venner til gudstjeneste?

Nå er det viktig å komme sammen for å oppmuntre hverandre! Jeg håper at du ser at dette er tiden for å gjenoppta den gode vanen å være tilstede når menigheten samles – selv om det er litt annerledes. Fordi vi trenger å få nytt mot i hjertet og bli knyttet sammen i kjærlighet (Kol 2:2).
Så avlys hytteturen (eller kom hjem i tide), ta med gjestene du hadde invitert, utsett husvasken, og la den digitale verden seile sin egen sjø for en stakket stund. Bestem deg for å ta del i friluftsgudstjenestene framover for å bygge opp menigheten.
Har du symptomer på sykdom ber vi deg om å holde deg hjemme.
Førstkommende søndag blir friluftsgudstjenesten på Nordberg Fort kl 11:30 (mer info kommer). For de følgende søndagene vil vi gi ut info noen dager i forveien.

Ron Kenoly synger «I See the Lord».

Alle sammen-gudstjeneste. Pastor Markus T. Kleppe holdt andakt.

Gudstjeneste og vårens siste barnekirke

Hjertelig velkommen til ny gudstjeneste på søndag kl. 11:00. 🙏Det blir tale av vår pastor, Markus Kleppe. På søndag er det også siste gang med barnekirka før sommeren. Vi avslutter som alltid med å spise en god middag sammen. Håper å se deg på søndag! ❤️

Konfirmant-opplegg.

Konfirmant-tilbud for neste skoleår

Kjenner du en ungdom som er konfirmant neste skoleår? Tips dem om vårt opplegg!

The Asidors fremfører «One Day at a Time (Sweet Jesus)».

Velkommen til Alle sammen-gudstjeneste

Søndag 26. mai kl. 11.00 er du hjertelig velkommen til Alle sammen-gudstjeneste i Misjonskirken.

17. mai-fest. Per-Erik Drønen og Henning Turøy ledet.

Se bildene fra 17. mai-festen

17. mai kl. 18.14 ble det - tradisjonen tro - holdt nasjonalfest i Misjonskirken. Og FOR en fest det ble. Se bildene her.