FOR en tacofest – se bildene

Strategiteamet utfordret menigheten til å fylle kirken med mennesker på en tacofest som skulle planlegges og gjennomføres på en uke og to dager. FOR en fest det ble!

De som deltok på menighetsmøtet onsdag 8. januar ble delt inn i fire grupper som skulle jobbe med henholdsvis program, matlaging, pynting og rydding for tacofesten fredag 17. januar. I tillegg måtte alle i menigheten ta ansvar for å invitere gjester til festen – og hovedmålgruppen skulle være småbarnsfamilier. Alt ble innfridd. Det ble dekket til 148 gjester og nesten alle plassene ble besatt.

De fremmøtte fikk fredag nyte «Farsunds beste taco» – med alt tenkelig av tilbehør – i et festpyntet og stilig lokale.

De fikk videre oppleve et spekket program som ble flott ledet av Wenke Heimvoll, Jens Rudjord og dukken Georg, som gjorde comeback i kirken etter seks-sju års fravær! Klappeversjonen av Guitar Hero, tacodans av flinke jenter, konkurranse ved Ein og Stein, sang, pinjata for de minste i kjelleren, intervju av Hilde Synnes Drønen om hennes trosliv og tilknytning til menigheten og andakt ved pastor Maria Morfjord. Og jammen ble det også tid til å fortære deilige kaker også i løpet av de to timene som var varslet at kvelden skulle vare.

Vel blåst til alle som bidro til en vellykket fest. Det er mer enn antydet at det blir flere slike fester fremover – og at Karius og Baktus gjør comeback i kirken på den neste. Her er det bare å følge med på informasjon som kommer.

I mellomtiden kan du kose deg med bilder fra festen i bilderiggen nedenfor.

Alle sammen-gudstjeneste 4. februar 2024. Barnekoret Voice of Joy deltok med sang.

Alle sammen med Voice of joy

Søndag 28. april kl. 11.00 er du hjertelig velkommen til Alle sammen-gudstjeneste kl. 11.00 i Misjonskirken.

Meksikansk aften om tro og tvil

Lørdag 27. april kl. 19.00 inviteres det til meksikansk aften i Lista misjonskirke, der temaet er tro og tvil.

Frank Ådahl synger «Att lämna allt» under Allsång på Rörstrand.

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».

Huskefinger. Husk!

Husk årsmøtet søndag kl. 18.00!

Søndag 13. april klokken 18.00 er det menighetens årsmøte. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Martin Kolsrud.

Han taler på søndagens gudstjeneste

På gudstjenesten søndag 14. april kl. 11.00 er det Martin Kolsrud som taler Guds ord.

Per-Erik Hallin & Friends fremfører «Gospel Train».