Fire flotte konfirmanter

Årets konfirmanter ble presentert i søndagens gudstjeneste. Det er fire flotte ungdommer!

Konfirmantene i år er Astrid Unhammer, Theodora Eng, Ruben Kristiansen og Valentina Jessie Heimvoll. Det var en fin bukett med ungdommer som ble presentert på søndagens gudstjeneste. Det var pastor Maria Morfjord som stod for presentasjonen. Hun har også ansvar for Tentro-undervisningen i år sammen med Ellen Hildreth – «byens kuleste dame», ifølge pastoren i søndagens gudstjeneste. Styreleder Mari Unhammer delte ut bibler og andaktsbok til konfirmantene og ledet i forbønn for de fire ungdommene sammen med de to konfirmantlederne.

Husk på disse ungdommene i bønn – og gi dem gjerne en oppmuntring! Snart skal de også på Tentro-leir på Vegårtun.

På søndagens gudstjeneste var det også gospelsang og lovsang av Vokal. Møtet ble ledet av Inge Eikeland og pastor Maria Morfjord talte Guds ord – fortsettelsen i temaet om raushet. Søndagsskolemaskoten Ready stakk også innom, og søndagsskolen og Between hadde sine samlinger parallelt med talen.

Se bilder fra en flott gudstjeneste i bilderiggen ovenfor. Bildene er tatt av Elias Havaas.