Dugnad i kjelleren!

Nå skal Malerbua legge nytt gulv i kjelleren. I forberedelsene trengs det imidlertid dugnadshjelp. Kan du bidra?

Menighetens lederskap har laget en liste over hva som skjer og når og hvor mange man trenger for å hjelpe til. Listen ser slik ut:

Uke 13/14:

Flytting av møbler og inventar inkl. stor, tung safe – trenger 3-4 personer. Møbler/inventar plasseres i tepperom og grupperom. Før flytting må eventuell søppel og ting som skal vekk, fjernes før flytting kan skje
Even fikser hull i gipsveggen i gangen.
Demontere lister – trenger 1-2 personer. Gulvlister må merkes og nummeres.

Uke 14:

Rive belegg – trenger 5-6 personer. Trenger 2 tilhengere til søppel
Maling av vegger – rett etter riving av belegg – trenger 4 personer.
Forarbeid underlag – utføres av Malerbua, men trenger 2 personer i tillegg. Fjerne løst underlag, frese ned topper(?), prime underlag for forsparkling, sliping gulv.

Uke 14/15:

Flyt gulv – utføres av Malerbua, men trenger 2-3 personer i tillegg – skjer på dagtid. Slipe gulv, støvsuge, kutte dørlister (?)

Uke 15:

Belegg – utføres av Malerbua, men trenger 1-2 personer i tillegg. Bære inn varer, liming, legging, håndtlangere.
Etterarbeid – trenger 3-4 personer. Listverk, møbler og inventar tilbake på plass

Meld fra til Even Bjørnestad (tlf. 91530953) med hva og når du kan delta
epost: regbjoer@online.no – mobil: 91530953

Lederskapet håper du kan sette av tid til å delta. Spre budskapet slik at vi får gjort jobben ferdig.