Den store jubileumsfesten

Misjonsforbundets generalsekretær Øyvind Haraldseid er festtaler når menigheten feirer sitt 50-årsjubileum søndag kl. 15.00.

Det er duket for en storstilt jubileumsfeiring søndag. Det starter med middag for påmeldte på Musikkens Hus kl. 13.30. Biff stroganoff med is til dessert står på menyen. Til den middagen kommer også inviterte gjester: Generalsekretær Øyvind Haraldseid, vår menighetsrådgiver Geir Johannessen og tidligere pastorer. Blant de sistnevnte har både Toralf Nordbø, Tony Jessen, Steinar Paulsen, Terje Watne og Thore Tellefsen takket ja til å komme.

Selve jubileumsfesten blir en feiring med mye spennende på programmet. Generalsekretæren holder festtalen. Han har lovet å gjøre det slik at det også vil passe å ha barna med på festen.

Festen ledes av Inge Eikeland, som sitter i jubileumskomiteen sammen med styreleder Mari Unhammer, nestleder Svein Morten Havaas og Vigdis Mosby Larsen.

Det er laget en snutt med filmatisk tilbakeblikk og Steinar Paulsen vil holde et kort historisk tilbakeblikk på menighetens 50 første år. Musikalsk vil Team Motti bidra med sang, mens Mai Britt Havaas, Svein Morten Havaas og Wenke Heimvoll vil lede lovsangen og allsangen.

Selvsagt blir det også servering av jubileumskake, kaffe og saft.

Bli med – dette blir en verdig feiring av en livskraftig og sprek 50-årsjubilant!

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».