Crash a Home

Nå skal ungdommene innta hjemmene i menigheten.
En lørdag i måneden blir det «Crash a Home» – et nytt opplegg for ungdom med tilhørighet i vår menighet. Det er neppe så alvorlig som tittelen høres ut. Konseptet er at foreldre – og eventuelle andre som ønsker å bli bedre kjent med ungdommene – åpner hjemmet sitt for dem, serverer kveldsmat og tar del i ungdommenes opplegg.

Førstkommende lørdag – 8. september – er det familien Drønen i Kaneheia II-feltet som er først ut. Sønnene i huset Halvard og Erlend Drønen er begge aktive i ungdomsmiljøet vårt. Og pappa Per Erik er ungdomsleder og menighetens UNG-kontakt. Han går foran med et godt eksempel og åpner hjemmet sitt.

– Vi skal gjøre en masse gøye ting, blant annet starte en helt nye serie med gøye videoer laget hjemme hos folk som vi poster direkte til YouTube hver gang vi har Crash a Home, opplyser ungdomspastor Martin Morfjord.

Kanskje du vil åpne hjemmet ditt en annen gang i høst eller vinter? Ta kontakt med Per Erik Drønen eller Martin Morfjord i så fall.

17. mai-fest. Per-Erik Drønen og Henning Turøy ledet.

Se bildene fra 17. mai-festen

17. mai kl. 18.14 ble det - tradisjonen tro - holdt nasjonalfest i Misjonskirken. Og FOR en fest det ble. Se bildene her.