Blomstertakk til pastorene

Våre kjære pastorer ble takket med en symbolsk blomsterhilsen på årsmøtet.
Det var særdeles god stemning på årsmøtet onsdag 6. mars. Og det er det all grunn til. Økonomien i menigheten er kommet på stell i året som er gått – selv om vi alle fortsatt må bidra i givertjenesten for å få hjulene til å gå rundt. Regnskapet for 2012 ble kronet med et pent overskudd som gir likviditet inn i året som er godt i gang.

Det skjer mye positivt i og rundt menigheten – ikke minst blant ungdommen og b-tween-gruppa, men også i virkegrenene som jobber med barn.

Våre pastorer gir alle uttrykk for at de trives – og det er en gjensidig opplevelse. Som et symbolsk uttrykk for menighetens takknemlighet ble både ekteparet Maria og Martin Morfjord, samt seniorpastor Thore Tellefsen overrakt en blomsterhilsen fra styret ved leder Kåre Heimvoll. I årsmøtet ble for øvrig ungdomspastor Martin engasjert i fast stilling som ungdomspastor i 40 prosent – med mulighet for utvidelse dersom økonomien tillater det. Og seniorpastor Thore fortsetter i sin 10 prosents stilling i ett år til.

På årsmøtet ble det for øvrig valgt nytt styre. Det består nå av Kåre Heimvoll (leder), Anne Siv Unhammer (ikke på valg), Mari Unhammer (ikke på valg), Ingjerd Kjørrefjord (gjenvalgt) og Einar Ellingsen (nyvalgt). Varamedlem til styret er Randi Eng.

Reidun Solberg gikk ut av styret. Hun var ikke til stede på årsmøtet, men har også fått en velfortjent takk fra menigheten i form av en blomsterhilsen.

Fullstendig referat fra årsmøtet kan du laste ned HER – eller på vårt intranett for medlemmer.