Bli med på VEKST-dagen!

Vi prøver igjen å arrangere menighetens VEKST-dag. Sett av lørdag 13. juni!

Den opprinnelige dagen for denne samlingen, søndag 22. mars, ble avlyst på grunn av korona-pandemien. Nå prøver lederskapet og strategiteamet igjen. Dagen er satt. Lørdag 13. juni!

Denne lørdagen blir et viktig samlingspunkt!

Som menighet er vi på en reise, og vi har så vidt begynt på ei skisse for den veien. Målet er vi ikke uenige om – vi vil være sunne og misjonale – men veien dit vil skape ulik respons, refleksjoner og spørsmål.

Som menighet har vi bestemt at vi underveis skal være gode lyttere og inkludere alle i samtalen. Ikke bare fordi alle skal bli sett – men fordi vi trenger det for å få fram det beste og for å lytte til Den Hellige Ånds ledelse.

Om vi ikke blir enige om alt – så vil vi gjøre alt vi kan for å bevare enheten! Derfor er det så viktig at hver enkelt kommer på denne VEKST-dagen. Så kan alle få oppleve at vi har et «rom» hvor vi kan tenke sammen og finne fram til hverandre underveis på denne reisen.

Strategiplanen er blitt presentert. Og den ligger tilgjengelig på menighetens interne side. Gi beskjed hvis du ikke vet hvordan du kommer inn der.

Det er fint om du leser planen om igjen – kanskje ser du noen ting du ikke la merke til først?

Dette er et viktig spørsmål som vi vil at du skal tenke over:

Når du leser strategiplanen – hvordan gir det gjenklang i deg? Hva skjer inni deg når du leser den?

– Vi har dessverre ikke planlagt noe tidspunkt enda, men vi ber om at menigheten stiller, og holder av dagen. Mer informasjon kommer selvsagt, sier nyvalgt leder for lederskapet i menigheten, Berit Hellang.

Oppfordringen er herved gitt!

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».