Vil du se undervisningen om Menighetsskolen?

Var du ikke på menighetsmøtet om Menighetsskolen 27. september, men skulle gjerne ha hatt med deg det som ble gjennomgått? Fortvil ikke!

Du har sjansen til å få det med deg likevel. Undervisningen/ gjennomgangen til menighetsrådgiver Geir Johannessen ble nemlig filmet.

Vi har valgt å ikke legge det ut på nettsiden, men du kan få sett det om du ønsker ved å ta kontakt med pastor Maria Morfjord (tlf. 47279563) Hun vil eventuelt koordinere slik at flere kan se det samtidig.

Ikke nøl med å ta kontakt! Og gjør det raskt!

Søndag 15. oktober – like etter gudstjenesten (som begynner kl. 11.00) blir det menighetsmøte der vi som menighet skal ta stilling til om vi skal gå videre med Menighetsskolen i regi av Misjonskirken Norge. Kan du ikke komme på det møtet, ønsker lederskapet likevel å få din mening om saken. I så fall ber de deg gi tilbakemelding til styreleder Mari Unhammer per SMS (tlf. 97065679) eller epost.