Bønnevandringer i fastetiden

Det er godt å treffes for å be sammen, spesielt i fastetiden. I år vil vi invitere deg med på bønnevandringer.
Noen er korte og andre er lengre turer. På de lange turene i Farsund, Vanse og Borhaug vil vi gjerne høre dine ønsker og tanker for hva vi skal be for i kommunen. Kanskje har du et ønske om at vi skal gå forbi et bestemt sted for å velsigne det? Din arbeidsplass, ditt hjem? De lange turene har et vist værforbehold, så gi gjerne beskjed til pastor Maria Morfjord i forkant om du vil være med.

Her er programmet for bønnevandringene:
– En enkel runde rundt Mosvoldtjernet: Hver torsdag kl 10.00 i fastetiden, oppmøte ved Frelsesarmeen. Samarbeid med Frelserens kirke.
– Lang bønnetur rundt Farsund. Tirsdag 14. mars kl 10.00 fra Misjonskirka.
– Lang bønnetur rundt Vanse. Onsdag 22. mars kl 10.00 fra Vanse kirke.
– Lang bønnetur rundt Borhaug. Torsdag 30. mars kl 10.00 fra Lista Fyr.