Drive-in-gudstjeneste 1.påskedag kl. 12:00

Vi er veldig glade for å fortelle dere at 1. påskedag blir det gudstjeneste!

Ikke i Misjonskirka og heller ikke på internettet – men på Lista Flyplass, ved kulturhangaren, arrangerer vi drive-in gudstjeneste kl 12.00 med etterfølgende bilrebus.

Slik som omstendighetene er nå, gleder vi oss over å kunne feire Jesu oppstandelse på denne måten. Selv om gudstjenesten blir kortere enn normalt, vil det bli både fellessang, solosang og appell. Blir du grepet av glede er det lov å tute et «halleluja» i bilhornet.

Rent praktisk må vi være litt nøye på hvordan vi gjør dette. Kom derfor i god tid, og følg instruksene til parkeringsvaktene som vil vise vei. Bilene skal stå med litt avstand, og du skal ikke gå ut av bilen mens vi er der. Du har lov til å ha vinduene litt åpne (men hold kroppen på innsiden av bilen) – og det kan hjelpe litt på med lyden som vi kjører over høytalere og ikke FM-radio.
Og ja, vi har fått tillatelse fra kommunen 😉
Sangtekster til fellessangene, info og opplegg til bilrebusen legger vi ut på hjemmesiden rett før, slik at du kan synge med i bilen din. Bilrebusen blir også lagt opp på en måte som tar hensyn til smittevern. Men ikke på noen måte mindre gøy av den grunn!

Styreleder Kåre Heimvoll leder gudstjenesten, pastor Maria Morfjord har appell. Fellessang med Hanne V. Turøy og Kamilla Landmark, solosang av Marianne Risan.

Kirka har slått ut veggene! Alle er hjertelig velkommen!

17. mai-fest. Per-Erik Drønen og Henning Turøy ledet.

Se bildene fra 17. mai-festen

17. mai kl. 18.14 ble det - tradisjonen tro - holdt nasjonalfest i Misjonskirken. Og FOR en fest det ble. Se bildene her.