Alle billettene er solgt

[column width=»3/5″ title=»» title_type=»single» animation=»none» implicit=»true»]

Alle 70 billetter er solgt til søndagens kinobesøk «Heaven is for Real».
Det er oppmøte for tildeling av billettene kl. 16.00. Etter kinovisningen inviterer Storsamlingsteamet til en samling i Misjonskirken. På den samlingen vil det bli mulighet for samtale om filmen – både i salen og gjennom en panelsamtale. Svein Morten Havaas vil lede denne sistnevnte samtalen. Under denne seansen blir det enkel servering, Under denne seansen blir det enkel servering, hvor konfirmantene til selge litt kake som går til Misjonsturen til Romania.

Søndag 21. september drar vi på kino sammen for å se den kristne filmen «Heaven is for Real» kl. 16.30.

Billettene kan bestilles ved å klikke på handleknappen nederst her på denne siden. Der bestiller du det antall billetter du ønsker. Det er bare å følge prosedyren som beskrives når man klikker seg videre på denne kjøpslenken. Til betalingen kan du bruke kortet ditt og betale via Pay Pal.

– Dette er også en unik mulighet til å be med seg venner og kjente på en meget god film med et klart og tydelig kristent budskap. Dette er ment å være et lavterskeltilbud som også kan være en fin måte å introdusere mennesker til den kristne tro. Ingen går uberørt ut av kinosalen etter å ha sett denne gripende og sterke filmen, sier Havaas.

– Vi håper mange blir med på dette – både ung og gammel. Filmen er tillatt for alle, men siden den har engelsk tale vil den kanskje egne seg mindre godt for de aller minste, sier Havaas.

Han understreker viktigheten av at man bestiller billett via hjemmesidene her NÅ.

– Blir interessen stor, vil vi forsøke å få tak i enda flere billetter. Derfor er det lurt å bestille allerede i dag, avslutter Svein Morten Havaas.
En småbarnsfar i en liten amerikansk by må finne motet til å dele den ekstraordinære opplevelsen til sønnen med verden. Basert på den bestselgende boken med samme navn.

Om filmen

Todd Burpo (Greg Kinnear) og hans kone, Sonja (Kelly Reilly), må håndtere en opplevelse som forandrer hele deres verdenssyn når sønnen deres, Colton, våkner opp fra en nær-døden opplevelse og forteller at han har vært på besøk i Himmelen. Colton forteller entusiastisk om sin fantastiske ferd, og skildrer hendelser som inntraff lenge før han ble født. Ting han ikke har noen forutsetninger for å vite. Todd og familien hans forsøker å finne ut hva den oppsiktsvekkende opplevelsen til sønnen egentlig betyr. Samtidig får de både støtte og motstand fra samfunnet i den lille byen

«Heaven Is for Real» er basert på Todd Burpos bestselgende bok med samme navn, på norsk utgitt med tittelen «Himmelen er på ordentlig».

[column width=»2/5″ last=»true» title=»» title_type=»single» animation=»none» implicit=»true»]

[product_page sku=»KINO2″]