Tentro – noe for deg eller dine?

Er du konfirmant neste skoleår – eller kjenner du noen som er det? Tentro-opplegget i Misjonskirken er et godt alternativ.
Vi har nylig avsluttet et konfirmantkull med en flott gudstjeneste. Det inspirerer oss til å arbeide videre med ungdom. Konfirmasjon/ ten-tro 2011 er allerede under planlegging. Undervisningen vil foregå på tirsdager og tar til rundt 1. september. Vi tenker fortsatt et samarbeide med Lista misjonsmenighet om dette opplegget.

Du kan lese mer om ten-tro-opplegget i menigheten her.

Pastor Thore Tellefsen vil gjerne ha en tilbakemelding så tidlig som mulig om hvem som ønsker å følge undervisningen kommende år. Han kan også kontaktes ved spørsmål i anledning dette.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.

Forny drømmen 2.0 – sett av lørdag 9. mars

Sett av datoen lørdag 9. mars. Da skal vi som menighet nok en gang gjennomføre «Forny drømmen». Menighetsrådgiver Stein Bjørkholt blir med oss.

Han taler på felles kveldsmøte på Lista

Søndag 25. februar kl. 19.00 er det felles kveldsmøte i Lista misjonskirke.