Veien til vekst!

Oktober og høst er ingen grunn til å henge med hodet! Ikke bare skjer det veldig mye spennende i Misjonskirka – jeg har forventninger til at Gud vil betro oss mer av Hans hjerte for Farsund.
På onsdag, den førstkommende, 10. oktober kl. 19.30-21.30, er den første kvelden hvor «Veien til Vekst» står på dagsorden. Dette er en kveld for deg som er glad i menigheten og ønsker at Farsund by og kommune skal bli enda mer berørt at Guds kjærlighet og velsignelse. Hvilken vei til vekst – både i dybden og bredden – åpner Gud for oss? Vi skal søke Gud i bønn og lovsang, og vi skal se på grunnelementene i en sunn og voksende menighet. Og ikke minst ønsker vi en god prosess-dialog. På den måten tror vi både Gud taler til oss og gjennom oss, samtidig som vi ser klarere hvor i landskapet vi befinner oss og hvilke steg vi skal ta for å vandre videre på den veien Gud har for oss.

Hvorfor gjør ikke bare lederskapet dette? Trenger hele menigheten å ta del i dette?
Lederskapet gjør et forarbeid, vi har ikke overlatt arbeidet til menigheten. Men for å få i gang bevegelsen, må denne læringsprosessen forankres i hele menigheten. Jo større fellesskap som har vært med til å forme en visjon og retning, jo både sterkere og mer effektive blir vi.
«Uten rådslaging mislykkes planene, når mange gir råd, skal de lykkes.» Ordspr. 15:22

Den andre kvelden i «Veien til vekst»-prosessen blir onsdag 7. nov.Vi gleder oss til å se deg!

Møtekampanje med Rickard Lundgren

Gå ikke glipp av en suveren forkynner som mange misjonsforbundere er glad i! 17. – 21. okt. Dette blir dager hvor du både får høre mer om Guds hjerte samtidig som vi nyter å være sammen med våre søsken i Lista Misjonsmenighet. Se nærmere i kalenderen på hjemmesiden for mer info om hvor og når.

Misjonsforbundets dag: «Så høyt er du elsket!»

28. okt. blir vår store mulighet til å ta med en venn som ikke kjenner Jesus! Talen tar utgangspunkt i Joh. 3:16, og vår gjestetaler er Fredrik Tybakken. Det blir en kanonbra presentasjon av evangeliet! Begynn allerede nå med å be og forberede deg på hvem du vil ta med. Dette er høstens enestående «ta med en venn-gudstjeneste»!

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».

Huskefinger. Husk!

Husk årsmøtet søndag kl. 18.00!

Søndag 13. april klokken 18.00 er det menighetens årsmøte. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Martin Kolsrud.

Han taler på søndagens gudstjeneste

På gudstjenesten søndag 14. april kl. 11.00 er det Martin Kolsrud som taler Guds ord.

Per-Erik Hallin & Friends fremfører «Gospel Train».

Gudstjeneste og barnekirke

Søndag 7. april kl. 11.00 er det igjen barnekirke i Misjonskirken. Og det er gudstjeneste samme tid. Og alle kan få middag etterpå.

Sangere og musikere fra Misjonskirken og Sentrumkirken ledet i lovsang.

Flott felleskirkelig påskegudstjeneste

Kirkene i Farsund by står sammen om påskeinstallasjonen på Varbak. 1. påskedag holdt de også felles påskefeiring sammen samme sted.

Påskemorgen musikkvideo

David André Østby fremfører «Graven Er Tom» live i Markus kirke.