Stor, felles lovsangsfest!!!

Førstkommende søndag, 22. april kl. 19.00, er det duket for stor, felles lovsangsfest i regi av vår egen menighet og Lista Misjonskirke.

Festen blir på Misjonshuset på Langåker. Et stort, felles lovsangsteam er satt sammen for anledningen – under ledelse av vår egen lovsangsleder Svein Morten «Motti» Havaas. Teamet består av et band som vil skape full trøkk bak sangene, samt erfarne og dyktige sangere og lovsangsledere fra begge menighetene.

Foruten «Motti» selv på sang og piano, består bandet av Stian Aavitsland på trommer, Tor-Magne Vikse på bass, Mathias Stave Lorentzen på el-gitar, Erlend Synnes Drønen på el-gitar og Bernhardus Havaas på keyboard/ synth. Sangerne er Anne Nilsen, Eirin Brekne Heimvoll, Wenke Heimvoll, Mai Britt Havaas og Jorunn Rudlende.

– Vi har jobbet godt og har øvd inn flere sanger som vi håper at vi kan lede forsamlingen med på. Det blir en fin blanding av gammelt og nytt. Mye vi kan fra før og noe som kanskje må læres. Dette skal være en lovsangsfest der vi håper på stor deltakelse i hensikten med kvelden: Å løfte opp navnet Jesus, gi Ham ære og pris og takke ham for det han gjorde for oss på Golgata. Vi vil løfte våre stemmer og ikke minst våre hjerter opp til ham. Vi ber om og tror at dette blir en kjempekveld der vi på en helt spesiell måte kan få være i Guds nærhet! sier Svein Morten «Motti» Havaas.

Vår egen pastor, Maria Morfjord, vil holde en kort appell i løpet av kvelden. Og det vil også bli åpnet for at de som kommer kan dele vitnesbyrd og at nådegaver kan være i funksjon.

Vi håper mange setter av denne kvelden og blir med i lovsangen!

Lovsang, tekstlesing, nattverd og vitnesbyrd

Det er stikkord for kveldsmøtet i Misjonskirken skjærtorsdag 28. mars kl. 19.00.

Påskegudstjeneste på Varbak palmesøndag 24. mars 2024.

Flott påskesamling på Varbak

Palmesøndag, 24. mars, var rundt 40 mennesker samlet til en enkel gudstjeneste med påfølgende påskevandring på Varbak.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.