Stemningsfull stille desemberkveld

Stille desemberkveld søndag 18. desember ble en fin og stemningsfull affære.

Dyktige sangere ledet an av Jorunn Rudlende og Kamilla Solberg sang både for og med forsamlingen. Mellom julesangene var det dessuten opplesning av ulike bibeltekster av Hilde Synnes Drønen.

Kom du ikke i julestemning denne kvelden, gjør du det aldri.

I løpet av samlingen var det også en kort markering der Marie Louise Hildreth, som har vært administrativt ansatt i menigheten med blant annet ansvar for økonomi, ble takket for innsatsen av styret ved Odd Bjørn Rudlende. Etter nyttår skal hun på DTS i New Zealand.

Se flere bilder fra kvelden i bilderiggen nedenfor:

Lovsang, tekstlesing, nattverd og vitnesbyrd

Det er stikkord for kveldsmøtet i Misjonskirken skjærtorsdag 28. mars kl. 19.00.

Påskegudstjeneste på Varbak palmesøndag 24. mars 2024.

Flott påskesamling på Varbak

Palmesøndag, 24. mars, var rundt 40 mennesker samlet til en enkel gudstjeneste med påfølgende påskevandring på Varbak.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.