Sko i midtgangen og Sarepta-sang

Søndag for de forfulgte ble markert og Sarepta fra Spangereid leverte vakker korsang.

Det var ingrediensene i en innholdsrik gudstjeneste søndag 11. november.

Søndag for de forfulgte ble markert på flere, merkbare måter. Blant annet ble de møtebesøkende bedt om å ta seg fottøyet da de kom. Det gjøres i enkelte land der kristne forfølges. Skohaugen utenfor viser hvor det er kristne møter.

Møteleder Guttorm Eng markerte også dagen ved å snakke lavt innledningsvis, samt oppfordre til allsang uten sang. Blendingsgardinene var dratt helt ned. Og forsamlingen ble også med i bønner for alle våre kristne brødre og søstre som blir forfulgt for Jesu-navnets skyld.

Koret Sarepta med medlemmer fra de to Frie evangeliske forsamlingene Betania Spangereid og Betel Svennevik var et nytt og godt bekjentskap. De gledet forsamlingen med vakker, trestemt sang og flott spill. Familiære bånd inn i menigheten var koblingen inn til Misjonskirken. Dette må gjentas!

Pastor Maria Morfjord holdt for øvrig en evangelisk, flott og tankevekkende tale ut fra Galaterbrevet som vi leser for tiden.

En søndag man kan bygge kristenliv og menighet på, med andre ord! 🙂

Lovsang, tekstlesing, nattverd og vitnesbyrd

Det er stikkord for kveldsmøtet i Misjonskirken skjærtorsdag 28. mars kl. 19.00.

Påskegudstjeneste på Varbak palmesøndag 24. mars 2024.

Flott påskesamling på Varbak

Palmesøndag, 24. mars, var rundt 40 mennesker samlet til en enkel gudstjeneste med påfølgende påskevandring på Varbak.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.