Oppstart

Hjertelig velkommen til oppstart i Farsund Misjonskirke 21. august kl. 11:00! Astrid Danielsen skal tale og Jorunn Rudlende står for lovsang.

Vår nye pastor Markus Terje Kleppe starter 15. august med pastor innsettelse i Farsund Misjonskirke 4. september kl. 11:00.

Ikke glem å melde deg på til Alpha kurset som har sin første samling 6. september kl. 19:00. Dette kan gjøres til Randi Eng på mail randi@misjonskirke.com eller på sms til 47511647.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.

Forny drømmen 2.0 – sett av lørdag 9. mars

Sett av datoen lørdag 9. mars. Da skal vi som menighet nok en gang gjennomføre «Forny drømmen». Menighetsrådgiver Stein Bjørkholt blir med oss.

Han taler på felles kveldsmøte på Lista

Søndag 25. februar kl. 19.00 er det felles kveldsmøte i Lista misjonskirke.