Kom på misjonsbasar!

Fredag 16. november kl. 18.00 er det duket for årets misjonsbasar i Misjonskirken.

Det blir åresalg, trekning av loddbøker og informasjon om misjonsarbeidet i Colombia. For alle inntekter går uavkortet til misjonsarbeidet i Barranquilla i Colombia som vi har støttet gjennom mange år.

Har du gevinster, er det fortsatt mulig å levere disse i Misjonskirken. Ta eventuelt kontakt med Steinar og Else Paulsen eller Karin Dale i komiteen.

Gevinstene på basarboka er som følger: To solide hagestoler med skammel, et lite Reidar Rudjord-bilde, 18 ringers kransekake, skotørker, knivsett, ei kurv med hårprodukter, to vaser av Cooee Design, dukke med klær, gavekort kr 500,- i blomsterbutikk og gavekort kr 500,- i gullsmedbutikk. Ifølge misjonskomiteen koster det 10 kroner per lodd. Loddkjøp kan både ordnes kontant, men også vippses til menighetens konto og merkes med misjonsbasar.

Møt opp på basaren og støtt opp om misjonsarbeidet på denne måten!

Lovsang, tekstlesing, nattverd og vitnesbyrd

Det er stikkord for kveldsmøtet i Misjonskirken skjærtorsdag 28. mars kl. 19.00.

Påskegudstjeneste på Varbak palmesøndag 24. mars 2024.

Flott påskesamling på Varbak

Palmesøndag, 24. mars, var rundt 40 mennesker samlet til en enkel gudstjeneste med påfølgende påskevandring på Varbak.

Velkommen til Onsdagskafé

Onsdag 20. mars kl. 12.00 er du velkommen til en ny onsdagskafé i Farsund misjonskirke.

Påsken i Misjonskirken

Dette er hva som skjer i og i regi av Misjonskirken denne påsken.

Norwegian Gospel Singers synger «Store og mektige».

Barnekirke, gudstjeneste og middag

Kommende søndag 17. mars er det duket for barnekirke igjen. Det blir også gudstjeneste og servering av felles middag etter samlingene.

Evelina Gard og Putte Nelsson fremfører «Salige Visshet» under Allsång på Rörstrand.

Gudstjeneste søndag kl. 11.00

Pastor Markus T. Kleppe taler på gudstjenesten søndag 10. mars kl. 11.00.

Gjensyn med Christine på Alle sammen

Førstkommende søndag 3. mars kl. 11.00 er det klart for et nytt Alle sammen-møte. Der blir det gjensyn med Christine Watne Kristiansen - og vårt nye barnekor Voice of Joy.