HVA SKJER i Farsund Misjonskirke nå??

I Farsund Misjonskirke tar vi på alvor den situasjonen som har oppstått på grunn av koronaviruset.

Vi følger nøye med på anbefalingene fra Folkehelseinstituttet (FHI) og Farsund kommune, og stiller oss sammen med samfunnet i den dugnaden vi må gjøre for å bremse spredning.

Derfor må vi tenke annerledes framover. Det er kun noen få ting som blir avlyst eller utsatt, som for eksempel tacofesten og klesbyttedagen.

Gudstjenester framover vil gjennomføres på alternative måter, hvor vi filmer og lager et opplegg som kan sees og gjøres i hjemmene via internett. Opplegg vil legges ut på hjemmesiden søndag formiddag.

Vekstgruppene er mindre fellesskap som foreløpig kan, om de ønsker, møtes. I såfall bør man unngå matservering og fysisk kontakt.

Safari er forberedt på å legge alternative planer for en periode.

Så lenge skolen ikke stenges kan foreløpig mindre grupper som Between, Tentro og Slush også møtes. Da med samme anbefalinger i forhold til mat, hygiene og fysisk kontakt.

Følg med på nettsiden og menighetens sosiale medier for oppdatert info og opplegg.

Situasjonen er i konstant endring. Om anbefalingene fra kommunen og FHI endrer seg, vil vi selvfølgelig følge dem.

Vi oppfordrer vårt nettverk til å ta godt vare på hverandre i denne tiden og be for situasjonen. Har du spørsmål eller er bekymret over situasjonen, er du velkommen til å ta en telefon til menighetens pastor Maria Morfjord tlf 47279563

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».

Huskefinger. Husk!

Husk årsmøtet søndag kl. 18.00!

Søndag 13. april klokken 18.00 er det menighetens årsmøte. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Martin Kolsrud.

Han taler på søndagens gudstjeneste

På gudstjenesten søndag 14. april kl. 11.00 er det Martin Kolsrud som taler Guds ord.

Per-Erik Hallin & Friends fremfører «Gospel Train».

Gudstjeneste og barnekirke

Søndag 7. april kl. 11.00 er det igjen barnekirke i Misjonskirken. Og det er gudstjeneste samme tid. Og alle kan få middag etterpå.

Sangere og musikere fra Misjonskirken og Sentrumkirken ledet i lovsang.

Flott felleskirkelig påskegudstjeneste

Kirkene i Farsund by står sammen om påskeinstallasjonen på Varbak. 1. påskedag holdt de også felles påskefeiring sammen samme sted.

Påskemorgen musikkvideo

David André Østby fremfører «Graven Er Tom» live i Markus kirke.