Hva skjer på søndag 7. februar?

JONA
Gled deg til en ny flott felles nett-gudstjeneste for Misjonskirkene i Farsund, Lista og Lyngdal. Det blir flott sang av Vokal og pastor Maria Morfjord fortsetter i taleserien om Jona. Det blir knallflott andakt og konkurranser for alle barn.
Vi begynner kl 11.00 og du finner oss på facebook eller hjemmesiden www.farsund-misjonskirke.com.
IMG_3359
Etterpå vil vi oppfordre dere til å ta "kirkekaffen" ved Mosvoldtjønna, hvor det arrangeres "Kom deg ut dagen" av DNT kl 12-14.
Kl 14.00 kan du være med å "gå en bønn for byen". Da møtes vi ved Frelsesarmeen og går en runde rundt Mosvoldtjønna mens vi ber for byen.
IMG_2724

Vi håper vi ser deg! Du er hjertelig velkommen!