Hun blir vår nye medarbeider

Lill Katrin Island fra Trondheim blir våre nye barne- og ungdoms-, samt administrasjonsarbeider fra høsten av.

Det vedtok et enstemmig menighetsmøte onsdag kveld – i tråd med lederskapets enstemmige innstilling.

21 år gamle Lill Katrin har det siste året gått disippel-linja på Ansgarskolen i Kristiansand. Hun var en av elevene som var på team i vår menighet i vår. Og hun kjente etter hvert at hun ønsket å si ja til utfordringen som alle i teamet ble gitt om å vurdere å bli vår nye medarbeider blant barn og unge, samt litt administrativt, til høsten. Island har etter sigende solide røtter i Misjonskirken Norge (tidligere Misjonsforbundet) med både foreldre og besteforeldre som har vært ledere i menighetsliv i Trondheim og ellers.

Lill Katrin har fullført videregående, medier og kommunikasjon. Hun har også bakgrunn som leder av et opplegg i Heimdal Misjonskirke, styremedlem i Studentkveld og styret i Trondheim Misjonskirke. Hun har også vært tekniker på Touchpoint Kristiansand og hovedleder på landsleir for Trondheim MSK 2017 (speiderleir). Hun er også varamedlem i styret for Misjonskirken Norges Speiderkorps.

I menigheten vår skal hun både delta på søndagsskolen, ha en Between-gruppe, delta på TenTro, være på Connect, ha ansvar for Åpent Hus og ta seg av en del praktiske oppgaver og administrasjon på regelmessig basis.

Vi ønsker Lill Katrin velkommen som medarbeider. Hun tiltrer i midten av august.

Husk å be for både henne og vår pastorfamilie!

Søndagens tema: «Tjen hverandre»

Førstkommende søndag 21. april kl. 11.00 fortsetter pastor Markus Kleppe temaserien «Hverandre».

Årets konfirmanter: Bak fra venstre: Kamilla Engeland Albrektsen, Kelly Alina Jacobsen, Marius Lobben, Martin Vennebo Turøy og Sara Louise Fabrot Gill. Foran fra venstre: Elias Kjørkleiv Gradert, Ida Sofie Skog, Irian Risbakken og Jenni Hjelle Syrdal.

Nå skal de konfirmeres

Lørdag 20. april kl. 11.00 skal denne flotte gjengen stå til konfirmasjon.

CeCe Winans synger «Why Me, Lord».

Huskefinger. Husk!

Husk årsmøtet søndag kl. 18.00!

Søndag 13. april klokken 18.00 er det menighetens årsmøte. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Martin Kolsrud.

Han taler på søndagens gudstjeneste

På gudstjenesten søndag 14. april kl. 11.00 er det Martin Kolsrud som taler Guds ord.

Per-Erik Hallin & Friends fremfører «Gospel Train».

Gudstjeneste og barnekirke

Søndag 7. april kl. 11.00 er det igjen barnekirke i Misjonskirken. Og det er gudstjeneste samme tid. Og alle kan få middag etterpå.

Sangere og musikere fra Misjonskirken og Sentrumkirken ledet i lovsang.

Flott felleskirkelig påskegudstjeneste

Kirkene i Farsund by står sammen om påskeinstallasjonen på Varbak. 1. påskedag holdt de også felles påskefeiring sammen samme sted.

Påskemorgen musikkvideo

David André Østby fremfører «Graven Er Tom» live i Markus kirke.