Gudstjeneste 15. mars 2020

GUDSTJENESTE
For første gang i historien er vi i Farsund Misjonskirke nødt til å gjøre gudstjeneste på denne måten. Det er annerledes for oss alle, og vi håper det ikke varer for lenge før vi kan gå tilbake til det normale.

Her er noen praktiske tips:

«Kortversjon» (spesielt for barnefamilier)
Les Josva 24:14-15 og Efeserne 2:8-10
Med barna er det fint å snakke om hvordan vi som familie kan tjene Gud. Hvilke gode ting kan vi gjøre for andre akkurat nå, uten å fysisk være sammen med dem?
Be sammen, eks «pop-bønn» (små bønner som vi «popper opp» som pop korn)
Om dere ikke har i huset det dere trenger for å gjøre leken som Lill Katrin viser, så gjem den til en annen dag. Snapp opp gjerne tema også i den forbindelse 😉

Forbønn
Dersom du har bønne-emner eller trenger noen å snakke med, så er pastor og forbønnsteamet i Misjonskirken tilgjengelige for dette. Ta kontakt med pastor Maria Morfjord, evt leder i Vekstgruppen din, så videreformidler de til forbønnsteamet.
Pastor har e-post adr: post@misjonskirke.com
tlf: 47279563